8 Ocak 2013 Salı

MONA LISA SMILE :)



Madem blog'um bensiz ağladı bunca zaman, ben yazarken kar da klavyemin tıkırtısına güzeliğiyle eşlik etsin bu gece...
İç ses: Acaba ne yazacağım!?

Görmediğimi sanıyorsunuz bazen; mention tweet'lerinizi görüyorum, okuyorum. Özellikle sürekli yazan, senelerdir beni takip eden kişileri zaten tanıyorum.
Biliyorum, bekliyorsunuz. - Ben de öyle!..

"Albüm ne zaman, ne zaman, ne zaman??? " diyen seslerinizi duyuyorum, tweet'lerinizi okuyorum.
Biliyorum albüm hazırlığı oldukça uzadı, fakat elim boş olmayacak. =  değil!
Albümümün prodüksiyonunu, çok sevilen, benim de beraber çalıştığım için çok sevindiğim biri yapmaya başladı. Şimdilik bu yeterli bir ipucu. ;)

Bu blogumun yüzünü güldüren bir yazı olmadı daha çok tweetlonger yerine kullanıldı, zavallı bakımsız cadı bahçesi blog'um AMA umarım yine yazmamı isteyenlere bir Mona Lisa tebessümü olmuştur.
Heeey! En azından şimdilik!

PS: Put your Mona Lisa smile on!
Like I do...

İyi geceler!

ya da....

Günaydın!

Her ne zaman okuyorsanız.. :)

9 Ocak 2013
02.00

Gülçin



4 yorum :

  1. ne olur artık sesını farklı sarkılardada dınlemek ıstıyoru(z)m beklıyoruz baska caremız yok ve klıp ıstıyoruz bol bol basarılarrrrr

    YanıtlaSil
  2. Kaç gündür şu blog un altına kimse birşey yazmadı, bari ben teşekkür edip 'eline sağlık, gene bekleriz' deyip, emeğine saygı yazdıklarına biraz cevap vereyim dedim.

    1. Blog'un sensiz ağladığını sanmıyorum, olsa olsa twitter hesabını seyredip kıskanmış olabilir.
    Twitter account'un ara ara kaza'lara uğruyorsa, bir araştırmak lazım ;)

    Bunun yanında: Benim klavyem olsa olsa dışarıdaki kar, buz ve dolunay eşliğinde cayır cuyur ediyor - eh, eskidi artık!


    2. Beni tanımadığın halde birden kendimi seyredilmis hissettim....
    Se bizi o kadar izliyormuydun ?

    3. Albümü sende bekliyorsan, iyi ! Hepimiz bekleyelim ! Nasıl olsa hepimiz genciz, biz bekleriz !
    Hayatın coğu beklemekle geçiyor zaten: Fırında kuyruk, doktor'da kuyruk, gerçek aşk'ta eh yine kuyruk.... Ne olmuş ki üç gün daha bekleyiveririz albümü !
    Hem uzun süren şeyler iyi olurmus derler ! (Şarap, peynir, albüm....)

    4. "Albüm ne zaman, ne zaman, ne zaman??? " diyen seslerin hepsini duyuyorsan, o zaman sabrına maşallah. Bana her gün yeniden, daha önce cevapladığım bir soruyu tekrar tekrar soran olsaydı, ben bilmem, nasıl karşılardım. Sen yine kimseyi kırmadan....

    Hayır, ben anlamıyorum:
    "Albüm bu sene çıkacak", bundan öte "yaza kadar olması lazım" denildi.
    "Prodüksiyon başlamış". Yine 'ne zaman' soranlar oluyor, ve 20 saniye içinde cevap verilmediğinde, sabırsızlananlar var ya....

    İnsan demek istiyor: "Yaaaa arkadaşlar, üç vakte kadar geliyor işte yeni albüm! O zamana kadar biraz çay için ve yoga yapın! Bekleyebilen derviş albümüne ermiş! ;)" - Neyse, ben dememiş olayım, yoksa öyle bir niyetim olmadan kırılan olur,

    5. Sen Producer hakkında bir ipucu verdiydin ama.... Yaa nasıl oldu bilmem, blog'da ipucu arayıp kördüğüm bulan herkesten özür diliyorum! Benim suç.... Makas varmı acaba ? Yoksa yeni bir ipucu ??

    6. Sen çok yazmadın ama yerine ben senin şu "zavallı bakımsız cadı bahçesi'ni" güzelce bir gübreledim.
    Amma dağıtım konuya haaaa.... :)
    Yaten cadı bahçeleri çok da fazla bakım istemez, arada bir sularsın falan, o da sana bitkileriyle enerji, sıhat ve neşe verir (eem: as long as you don't smoke it ! :p ;) ).

    7, "Put your Mona Lisa smile on!" -
    baş üstüne, yazarken hep öyle yaptım, iyiki sonuna geldim, cünkü artık yanaklarım acıdı....


    Benden de her kim ne zaman okuyorsa iyi geceler, iyi sabahlar veya iyi bayramlar....

    Selamlar, Okan A

    YanıtlaSil
  3. Bakımsız cadı bahçesi blog! :D

    YanıtlaSil
  4. Doğum Günün kutlu olsun Gülçin ! bu yıl GEFC için zor bir yıldı. ama ben bırakmadım peşini ve topladım onları. doğum gününü kutlamadım sabahtan beri çünkü akşam tt ile kutlamak istedim. 2. sıradan tt oldun gülçin ! inanabiliyor musun? başta 3 kişiydik sonra arttı bu sayı ( tabi benim kullandığım 5 hesap daha vardı orası ayrı :P ). ama seni çok seviyorum ve bu yıl iyi bir şeyler yapalım dedim. gülümse istedim. sevgimi , sevgimizi daha içten hisset istedim. umarım başarabilmişimdir. hediye ve mektup da yolladım ama bir aksilik oldu galiba ulaşamadı sana. ama ulaşıcak biliyorum ve tepkini merak ediyorum. kalplerimiz bir. aynı notalarda ritim tutuyoruz belki de. seni hep seveceğim ve dinleyeceğim, sempa :*

    YanıtlaSil