13 Aralık 2014 Cumartesi

KIRIK BİR KALPLE, YAŞAMAKTAN ZEVK ALMANIN YOLLARI - Part II ( COME, JOIN ME!)



Gecenin tadına varıyorum. 
Daha önce yazdığım kırık bir kalple yaşamaktan zevk almanın yollarını yazmaya devam edeyim dedim. 


KOMEDİ
Kalp kırıkken aşk filmi ya da korku filmi izlemeyin, fantastik şeyler de çok tavsiye etmiyorlar fazla hayal alemine dalıyorsun, drama hiç değil... Kısaca hayatı komedi filmi izleyerek, komedi dizileri izleyerek, komedi gibi yaşayarak geçirmek zorundayız. Ciddiyete gelemediğim zamanlarım var. Sizin de yok mu? Bence bu yüzden işe gitmeyi sevmiyoruz ve pazartesileri elimizde olsa bu yüzden ertelerdik.

Benim önerilerim arasında Arkadaşım Hoşgeldin izlemek var. Bayılıyorum. Tolga Çevik'in oyunculuğu şahane! Hazırcevaplığına da bayılıyorum acaba gerçekten doğaçlama mı yoksa önceden replikler biliniyor mu merak ediyorum. 
Her neyse komik olan oyunculuğu... 

Friends olabilir. Asla modası geçmeyen bir dizi. 

Güldür Güldür de son zamanların favorilerinden.. 

Tabii komedi dizisi kanalları izlemek gerekiyor benim en çok güldüklerim bunlar. 


SPOR
Allah ne verdiyse! Parçalayacaksın kendini parçalayacaksııınnn! Spor yapacaksın! 
İnsanın kendisine olan saygısını geri kazanması gerek böyle durumlarda çünkü kırık kalp kendine küsmüş kalptir.
Spor için motivasyon müziklerimiz : 
JLo feat Iggy Azelia - Booty ( WORK your booty!!!!) 
Tray Songz feat Nikki Minaj - Bottoms up 

Sizin önerileriniz??? 


Alış veriş 
Kadınlar bu işi biliyor. Her kadının içgüdüsel bir alış veriş ile unutma eğilimi vardır. Kalp kırık ama hala güzel bir ayakkabıyla gülümseyebilir. 

Kendinize ne kadar değer verdiğinizi hatırlatın. Güzel bir ruj almak da bana iyi geliyor. Pahalı bir şey değil. En yakın MAC'e... 

GET READY FOR YOUR GLUE 
Kırık bir kalbin yapıştırıcısı her zaman değil belki ama çoğunlukla kıran aletin yerine yapıştıran bir alet koymak.. Bu kadar basit! 
Dünyanın sonu değil ya! Kıran kesici aletler de var yapıştırıcılar da. Asla hiç kırılmamış gibi olamayacak olsak da yapışabiliyoruz. Hazır olun. Next Time you will not do the same mistakes! Will u? 

Bebek sevin
En güzeli! Ya da kedi, köpek sevin. Yürüyüşe çıkın... 

Kek 
Mixerla oynamak bana hep rahatlatıcı gelmiştir; karıştırın karıştırın rahatlayın! Kek yapın! Blender'da muzlu süt yapın, smoothie yapın...

Kitap okuyun
You are not alone! Yaşadıklarınızı yaşayan insanlar sayısız! 

Gülüşünüzün değişmesine izin vermeyin!
Keep smiling! Aretha Franklin'in bir şarkısı var a rose is still a rose baby girl you're still a flower. 

Zamansızlaşın
Bunları yazarak Amerika'yı baştan keşfettiğimi sanmıyorum, ama kırık kalp bunları akıl edemez bir ruh durumuna girmiyor mu? Sanki tüm enerjiyi, obsesyonlara harcayıp repeatte döndürmekten başka bir şey yapmak istemiyormuş gibi olmuyor mu? Tüm zamanımı takılı kaldığım düğümün üstünde gidip gelerek harcayabilirim ama Allah'tan çok zamanım yok. Zamansızlaşın.


WE R ALL HUMAN.... 
WE DO BREAK... WE DO BEND... WE DO GIVE UP... WE FALL...
BUT WE WILL BE READY TO RISE AGAIN.


Sarıldım...

xxx

G










0 yorum :

Yorum Gönder