12 Mayıs 2010 Çarşamba

GEFC için özel ...

GEFC: Hayatını özetleyebileceğin bir söz var mı, varsa nedir ?

Gülçin: Bir kamikazeye binmis gidiyoruz işte! İnişli yerlerde çok ürkmemeye bu şekilde güçlenmeye çalışıyoruz diyebilirim.

----

GEFC: Hepsi grubunun tatlı, sempatik ve çocuk ruhlu kızıydın.Şimdi tek başınasın.Yine çocuk ruhlu mu olacaksın bu işte yoksa daha farklı bir çıkış mı yapacaksın ?

Gülçin: Çocuk ruhum hiç bir zaman ölmeyecek insallah, çünkü hayal gücü ve olgunluk bence bu yoldan geciyor. Ne kadar örselensek de , hala guclu ama yumusak , olgun ama cocuk gibi sevgi dolu , her ne olursa olsun temiz ve meraklı kalmamız gerektigini dusunuyorum. gulen gozlerimin ardında cok duygusal ve yıpranmamak icin savasan biri yasıyor.cocuk gibi enerjik ve heyecanlı gorunebilirim kimi zaman ama Aynı zamanda her zaman gostermedigim ozel oldugunu dusundugum oldukca disi olgun bir yanım da var. Aslında 24 yıldır yasıyorum ben, cocuk degilim.Bu benim. Kendimi kalıplasmadan size oldugum gibi sunmak isterim insallah.

----

GEFC: Hayatta yaptığın ve keşke hiç yapmasaydım dediğin bir olay veya anın var mı?

Gülçin: Keşke demeyi kendime yakıştıramıyorum. Her yaşadıgımı bir avantaja cevirmeye ya da bardagın dolu tarafına bakmam gerektigini biliyorum. O yuzden bulamadım simdi.bir de ne yaparsan yap, olacak olacaklar derim ben.

----

GEFC: Albüm hakkında hiç bilgimiz yok, kısaca albümün içeriğini özetler misin ?

Gülçin: Açıkçası ben de albümle çıkmak isterdim fakat yetismiyor single hazırlıyoruz. album yapmak tek kisinin tek basına yaptıgı bir is degil tabii. Calısıyoruz. Ama ben ,biraz da duygularımı hissettirmek isterim. kelimelerimi paylasmak isterim. kendi yaptıgım birseyleri de dinlersiniz .

----

GEFC: Türkiye'nin tüm illerinde bedava konser verme teklifi gelse kabul eder misin?

Gülçin: Yeter ki profesyonel bir organizasyon, keyfi yerinde olan iyi bir orkestra olsun. Paraya ihtiyacım olmasın.Bir de sizler...Ben hic bir zaman paragoz olmadım ki ama gelen parayı bagısladıgımız yardım konserleri bana daha mantıklı geliyor.

----

GEFC: En beğendiğin ve bizlere tavsiye edebileceğin kitaplar nelerdir?

Gülçin: Ben cok severim kitapları biliyorsunuz bu zor ve cok da degerli bir soru. Leo buscaglia – sevgi icin dogmak. bunu herkes okursa resmen dunya degisir.

----

GEFC: İlk albüm demek ilk deneyim (tek başına) demek albüme herkesten farklı neler katmayı düşünüyorsun?

Gülçin: Özgürlük sınırlarının elverisli olmasıyla ilgili farklılasmak . zaten her bir birey farklı istese de istemese de. Hepimiz ozenle yarratıldık.yani ne yapsam eminim ki farklı olacaktır.benim icin birseylere benzememesi de onemli. Bunun icin cesur olmamız da sart calıstıgım kisilerle beraber.bakalım neler oluyor...

----

GEFC: Yalan soylemeyi sevmedigin halde hiç yalan söylemek zorunda kaldın mı ?

Gülçin: Olmustur malesef.(bu soruyu cok dusundum hatırlamıyorum dememek icin kendimi paraladım)Arkadasım alıs veristeyken aradı, yetisip acamadım, o arayınca dogum gunu hediyesi almam gerektigi gercegiyle yuzlestim, hediye aldım, sonra geri aradım ,ben de tam sen aradıgında sana hediye alıyordum dedim. Aslında “”ben de sen aradıgında tam sana hediye alıyordum” demem gerekiyordu. Agzımdan cıkarken neden boyle soyluyorum ya dedim . arkadasım da sevindi. Ama bunu da gormus olucak.saklamıyorum. bu kucucuk yanlıs icin bile kendime kızıyorum ama internetten bazı yalanlarla karsılasıyorum icler acısı.amac ilgi cekmek mi, ben gibi hissetmek mi, nedir anlamıyorum ama kendiniz olmak herseyden daha eglenceli buna emin olun.o yuzden bunu anlatmak istiyorum.
kucukken duvarlara pastel boyalarla her zamanki o meshur ev ve bulutlar gunes vs cizdigimi hatırlıyorum. Bir kac kez azar isitmistim. Bir gün babam “bunu kim yaptı?” diye sordu. Ben de bir sure dusunup, karar verip “ben yaptım” dedim . ama gercekten cok utanıyordum yapmamam gerekiyordu ama cok zevkliydi cizemeden duramıyordum. Kagıt degil duvar olmalıydı! Babam da “ aferin kızım. Sen yalan soylemedigin icin sana kızmıyorum eger hep dogruyu soylersen bedeli agır olmaz bir daha yapma soz ver bana .” Demisti. Ve o gunden beri hep aklıma o an gelir. Ailem de bana cok guvenir.Bu o yasta aldıgım o komut, tum hayatıma ve icime oturmus Ama babam dogru soylemenin bedellerinden bahsetmemisti. Bazen acı da olsa dogruyu soyleyemezsem yerimde duramam.Simdi insanların yalanlarından sonra cektikleri agır yuklere bakıp uzuluyorum. uzulup aslında sarılmak istiyorum. Buna gerek yok. Ben kimseyi kendimi yargıladıgım gibi yargılamıyorum. sadece dogru sekilde soylemek gerek... herkesim haklı oldugu yanlar vardır.

----

GEFC: Eğer geçmişte bir gününe dönme şansın olsaydı hangi güne dönmek isterdin?

Gülçin: Dusundum de, dönmek istediğim bir gün malesef yok. Doya doya yasamak bu olsa gerek.

----

GEFC: Fotoğraf çekmeyi seviyorsun, bu işe ne zaman merak saldın ve nasıl fotoğraflar çekmeyi seversin ?

Gülçin: Acıkcası ben fotograf cekmeyi hep sevdim de, makinenin ya da fotografın kalitesinin vs. Onemi yoktu benim icin. Oyle bir kompozisyon yapıp ufak pembe bir makinemle ooyle her insan gibi cekerdim yani. Hala da fotograf cekmeyi bilmiyorum ben.makine cekiyo diyorum ben yapmadım diyorum simdilik.sansa cekiyorum. Ben fotograf cekmiyorum.sadece makinem var.ama bir gün cekecegim.

----

GEFC: Kıyafetlerini alırken nelere özen gösterirsin marka mı yoksa seninle uyum sağlayan bir kıyafeti mi tercih edersin?

Gülçin: Marka benim icin onemli degil. Sevdigim begendigim giysiler oldugunda , genelde gri ve birbirine benzeyen seyler oluyor son 2 senedir, defalarca giyip duygu yuklemeyi , yıkadıgımda sevgiyle bakıp , giysilerime bagımlı olmayı severim. Hatta aynı seyden bir kac tane aldıgım da oluyor.Sanslı dans giysilerim vardır senelerdir. Benim icin giysi sadece sevdigim kılıflardır. ben icindekine bakarım, rahatlıgına bakarım.enerjisine bakarım.ilk rengine bakarak secerim sonra kuması yumusak olmalı.

----

GEFC: Single hazırlıkları sürecinde parça seçimini, bir nevi tarz seçimini kendi hislerine ve tarzına göre mi Türkiye koşullarına göre mi yaptın ?

Gülçin: Singleda herkesi yakalamam gerekir ki, sonra albumde istedigim ozgurluge sahip olalım. Benim icin hit sarkı yapmak , tutan birseylere benzemesi demek degil. Cok daha derin .

----

GEFC: Şuana kadar bir çok fanınla konuşmuşsundur . ( konserlerde, imza günlerinde vb.. ) Bu fanlarından Seni çok etkileyen bir söz söyleyen var mı ?

Gülçin: Sen benim yasama sebebimsin , her sabah senin fotograflarına bakıyorum , senin sayende guluyorum gibi cumleler beni kalbimden vuruyor. Birinin beni dusunerek hayata baglanması , guc bulması kadar guzel ne olabilir? En zor anlarımda bunu dusunuyorum.Sadece bunu amac edinip yasayabilirim. Bence oldukca zor ve ciddi bir yasam sebebi.Bugun de “sen single ya da album yap fark etmez yeter ki icindeki yasam enerjisini kaybetme “yazmıs biri. Ona sarılmak istedim resmen. Cok duygulanıyorum bazen. Hepimiz birseylere birilerine salt sevgimizi verme istegi duyuyoruz, bu sevginin karsılıksız olmadıgını bilmenizi isterim.

----

GEFC: Single çıktıktan sonra hemen televizyon programlarına çıkmayı düşünüyor musun? Yoksa albüm çıktığı zaman mı seni görebiliriz?

Gülçin: Tabii çıkarım.

----

GEFC: Bugüne kadar senin için hayranlarından gelen en çılgınca şey nedir ?

Gülçin: Benim hayranlarım hep cılgındı, “benimle evlen” diyen kızlar, 5 yasında sana asıgım diyen kucuk yakısıklılar, alısveris merkezinde kosup belime sarılıp seni cok seviyorum gulcin diyenler, karda kısta saaatlerce bekleyen , konser izletmeyip heyecandan bu ayakustu durumu fotograf cekimine cevirenler...:) beni gorunce dilini yutup ne yapsam da konustursam, rahat hissettirsem diye dusunmemi saglayanlar...evin onunde gulciiiiiin gulciiiin diye durmadan bagırıp benim tum mahalleye karsı “kusura bakmayın gurultu yaptık ama!” İfadesiyle bakmamı saglayanlar...her turlu bilgiye ulasmayı basarabilenler var. karton Maskeler takıp korkunc gorunerek aynı zamanda beni cok mutlu edebilen tek insan öbeği bu kitlede.Sizi seviyorum Sanırım en cok guldugum coraptı. Cizgili bir corap.giydim de. Sayısız kupe ve bileklik geliyor.Hey hoo lets go yazan sweatshirtler yolladınız giyip myrthe’ye dondum hey ho lets go dedim, yogaya gittik. Boyle maceralarım var.en sevdikleri oyuncaklarını aslında kıyamayacakken sevgilerinden bana yollayanlar var icim parcalanıyor. Yalnız benim fotograflarımı arsivleyip bana neden gonderdiklerini pek anlayamıyorum. Bir ara hic gormedigim fotolarımı ve haberleri sizin sayenizde biriktirdim.sagolun istesem bulamazdım iyi oldu. Basın takipten sorumlu kisilere selamlar.
Evim cop eve dondu dag gibi annem saklıyor sizin mektuplarınızı , mutfakta duruyo bir kısmı su anda! yaslanınca bakarsınız bana artık, kafamı hala okuyup bitiremeyecegim sayısız mektupların arasından cıkarırım. Sukurler olsun ki internet var yoksa bir ormanlık agac kadar mektup vardı simdi evde. cevap yazmaya kalksam, katip olurum. Hayatımı yazmaya adarım yani.
Bir de dogum gunumde rahmetili kedimin resmini cizdirmesin mi dilek! Sete getirdi, dizi setinde merdivenlerde gozlerim 2 cesme oldu. Sahneye girecegim, gozlerim sisti...
dogum gunu pastası mı istersin, kocaman degil devasa diyorum devasa! ziyan olmasın diye ne yapacagımı sasırdım. Her yer krema ...
Sizle yasadıklarım her zaman benim icin ozel oldu. O yuzden beni desteklediginiz icin, benimle beraber yasadıklarımızla yıprandıgınız, sabrettiginiz , bana inandıgınız icin cok tesekkur ediyorum.iyi ki varsınız. Bana yasattıklarınız sayesinde ben de guluyorum.sizi asla uzmek istemem, cunku benim icin cok degerlisiniz. Bunları zaten ben hep soyluyorum ama siz duymuyorsunuz. Siz de dileyin ki, cabuk kavusalım sorularınız cok guzeldi ,tesekkurler. :)




GEFC - Dilek Yıldız

www.gulcinergulfanclub.com

Türkiyenin en büyük Gülçin Ergül Fan Ailesi

11 Nisan 2010

3 yorum :

  1. Gülçin BlogSpotta oldu Tam oldu :d

    Hoşgeldin :D

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar samimi ve sevgi dolu bir röportaj olabilir mi? :)
    Gülçin Ergül farkıyla..teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. GEFC: En beğendiğin ve bizlere tavsiye edebileceğin kitaplar nelerdir?

    hihi, benim soru :)

    YanıtlaSil